در حقیقت مدل 4 سیلندر مدل 407 که در بازار ما موجود است ، برای مصارف معمولی و خانوادگی مفیدتر است و برای استفاده از قابلیتهای موتور میبایست با رقبای این خودرو تماس بگیرید. به طور خاص ، نمونه تست اتوماتیک است و شتاب ضعیف تری نسبت به مدل گیربکس دارد. بنابراین ، اگر به دنبال یک سواری ورزشی و هیجان انگیز هستید ، در این بازه قیمتی گزینههای قدرتمندتری وجود دارد که میتواند لذت بیشتری را برای شما به ارمغان آورد. اما همین peugeot 407 دو لیتری مشکلی در رانندگی معمولی و سبقت در جاده ایجاد نمیکند. در مورد گیربکس ، تنها مشکل کم بودن تعداد دندهها است و به خصوص هنگام بالا آمدن ، عدم وجود حداقل یک دنده بین گزینههای موجود را احساس خواهید کرد.
در مورد ترمز ، شرایط خوب است ، در طول آزمایش هیچ عیب خاصی وجود ندارد. علاوه بر این ، عایق بندی خوب محفظه مسافر از دیگر نکات مثبت peugeot 407 است و حداقل با سرعت عادی ، سر و صدای آزار دهنده باعث نفوذ در محفظه مسافر نمیشود.
پژو 407 یکی از آن اتومبیلهای ناموفق است که میتواند در بازار ما موفق باشد. اگر به دلیل مونتاژ مدلهای قدیمیایرانی در کشور ما ، برند پژو بی اعتبار نبود و ایران خودرو آن را با قیمت مناسب تری عرضه کرد ، مطمئناً اوضاع شکل دیگری میگرفت. علاوه بر این ، واردات یک مدل 6 سیلندر ممکن است مفید باشد. با این وجود به همین دلیل ، این محصول نتوانست در همان دوره با رقبای خود رقابت کند و به جای قرار گرفتن در خط تولید ایران خودرو ، به سرعت از چرخه رقابتی کنار رفت. اما اکنون در کشور ما تعداد کمی407 مورد وجود دارد که به دلیل شباهتهای فنی با سایر محصولات PSA ، بدون قطعات نمیروند و چرخش نمیکنند ، اما آنها با مشکل کمبود برخی از قسمتها (بخصوص قطعات تزئینی و بدنه) و تعمیرکاران واجد شرایط روبرو هستند. دست دوم ماشین را در حالت اغما قرار داد.
بازدید : 1637
دوشنبه 4 خرداد 1399 زمان : 19:21